PracaGrupypl.praca.dyskusjeZdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY › Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY
  • Data: 2005-11-25 18:04:33
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY
    Od: t...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze - wyluzuj. krzykiem nic nie osiągniesz
    Skoro mnie kasują , to coś osiągam.

    > po drugie - składaj apelację, jeżeli wyrok sądowy uważasz za nieprawidłowy
    Jesteś dziecinnie naiwny, ja już podrosłam.

    > po trzecie - weź sobie do pomocy prawnika
    We wtorek na sali sądowej widziałam przynajmniej 3 prawników:
    sędzia (Adam O., świadek Teresa N. i pełnomocnik WARTY Waldemar M.,
    a prawdopodobnie 5 bo ławniczka i protokulantka, też mogli być prawnikami)
    I nie pomogli mi :)))))))))))))

    > po czwarte - NTG, chociaż ....
    > po piąte - czy cała sprawa się rozgrywała o 100 zł których nie dostałaś a
    > wydawało ci się że powinnaś dostać czy o to że cię z firmy wywalili?
    Cała sprawa rozgrywa się o to,
    że prawdopodbnie zwolnili mnie właśnie za te kradzieże,
    tzn. oni kradli , na mnie zwalili,
    a mnie wywalili, i nie podali powodu,
    a na końcu i mnie okradli.