PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie kobiety w ciąży › Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
  • Data: 2003-10-22 10:43:33
    Temat: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Monika" w wiadomości news:3f96561a@news.vogel.pl napisal(a):

    > A ja się dziwię. Z tych wszystkich oburzonych wypowiedzi
    > wynika że jak kobieta jest w ciąży to nie powinna nawet
    > myśleć o znalezieniu jakiejś pracy.

    To chyba czytalismy rozne posty ;-) Bo z tych, ktore ja czytalem wynika, ze
    nie jest mile widzianym ukrywanie pewnych znaczacych faktow. I nie ma
    roznicy czy chodzi o kobiete w ciazy, czy tez budowlanca ktorego wynajelas
    do budowy domu, a on "zapomnial" Ci powiedziec, ze na pewno pracy nie
    dokonczy bo w przyszlym miesiacu wyjezdza na pol roku za granice.

    > A co jeśli nie daj boże ta cwaniara-wyłudzaczka chce pracować?
    > Jeśli praca nie będzie polegała na przenoszeniu worków
    > z cementem to nie widzę przeciwskazań. Od ciąży mózg się nie kurczy.

    No i w czym problem uczciwie postawic sprawe? Jesli trafi na normalnego
    pracodawce to moga dojsc wspolnie do jakiegos porozumienia. Jesli trafi na
    'nienormalnego' to przynajmniej sumienie bedzie miala czyste. No chyba, ze
    jest w tak trudnej sytuacji, ze sumienie z glodu nie ma sily sie odezwac -
    wtedy obowiazuje prawo dzungli, ktorego nie akceptuje ale jestem w stanie
    zrozumiec.

    A tatusiowi, mamusi i dzidziusiowi gratuluje i zycze szczescia :-)

    z pozdrowieniami
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/