PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie kobiety w ciąży › Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
  • Data: 2003-10-22 12:00:29
    Temat: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy okazji niech zwierzy się szefowi ile razy z Tobą sypia i jak u niej
    > z orgazmami.
    > Może jeszcze dorzucić rozmiar Twojego fiutka.

    ROTFL!!
    Ciąża ma znaczenie dla pracodawcy. Częstotliwość sypiania i ilość orgazmów
    nie. Choć niektórzy mogą zacząć udowadniać, że jak człowiek zaspokojony, to
    mniej nerwowy i lepiej pracuje... :) A rozmiar mojego fiutka...? Na pewno
    mniej istotny dla pracodawcy niż orgazmy. Naprawdę nizły ROTFL.

    > Kurna - ludzie naprawdę uważają się za niewolników ! :(

    A to niby co znaczy?

    > Sam jest pracodawcą i wielkie g... mnie obchodzi czy kobieta jest w ciąży
    czy nie,
    > jeśli nie planuję kosztownych szkoleń dla niej.

    "Jeśli"... A jeśli planujesz? Warto chyba wiedzieć, że ma się kobietę w
    pracy, która po pół roku pracy pójdzie na 3-miesięczny urlop macierzyński. A
    co jak jeszcze pójdzie na wychowawczy? A Ty przecież zainwestowałeś...

    Pozdrawiam,
    Habeck