PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatajone 1/2 etatu - dylematy › Re: Zatajone 1/2 etatu - dylematy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zatajone 1/2 etatu - dylematy
    Date: Thu, 16 Sep 2010 00:23:24 +0200

    W wiadomości news:op.vi16uiqgbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

> [...]
    > praca na pol etatu, a roboty tyle, co na dwa etaty. Padlo nawet
    > pytanie, czy szukalbym innej pracy. Jakie sa moje oczekiwania
    > finansowe, skoro to praca na pol etatu. Wymagano mojej dyspozycyjnosci
    > praktycznie 24h/dobe. Oficjalnie praca bylaby 3-4 dni w tyg +
    > wezwania. Przy okazji wysokosci wynagrodzenia zaznaczono, ze to praca
    > na pol etatu, wiec nie powinienem oczekiwac cudow...
    > Niedawno odpowiedzialem na inne ogloszenie, tez w branzy medycznej,
    > gdzie rowniez szukano informatyka... Ogloszenie, jakby idealne, az
    > podczas rozmowy telefonicznej dowiedzialem sie, ze jest to praca na
    Jestem takim informatycznym cieciem, jeśli jeszcze tego gdzieś nie
    przeczytałeś, bo ja się z tym nie kryję i tego nie wstydzę.
    Lubię po prostu tę pracę, choć jest to tylko jedno z moich źródeł dochodu.
    Administruję siecią któą sam zapojektowałem i wykonania dopilnowałem, dbam o
    bezpieczeństwo, trzeba, to coś tam naskrobię, ale i toner wymienię, albo
    tępej biurwie z uśmiechem powiem, że aby uzyskać znaczek EUR to niekoniecznie
    wstaw symbol, ale alt+u jest lepiej.
    Skalkuluj po prostu czy robotę lubisz i czy czasowo się ci opłaci.
    Tyle ogólnie.

    > Moje pytania/dylematy sa nastepujace:
    > - Kogo te firmy/instytucje szukaja tak naprawde?
    Frajera. Jak zawsze.

    > Nie lepiej to wszystko wpuscic w outsourcing?!
    Sądzę, że nie zawsze.

    > - Czy te pol etatu jest na zasadzie, ze drugie pol wyplaty jest pod
    > stolem?
    Skąd mam wiedzieć?

    > - Czy na tym "pol etatu" zarabia sie polowe tego, co na pelnym
    > etacie?
    Niekoniecznie.

    > Czy tez jednak mozna wolac wiecej, pomimo, ze robi sie
    > oficjalnie mniej?
    O wszystko można wołać.

    > - Dlaczego w ogloszeniach firmy/instytucje nie
    > zamieszczaja informacji, ze jest to pol etatu?
    Bo kraj nasz jest jeszcze dziki, Jaskiniowcu. :)

    > Licza, ze w tlumie
    > chetnych znajdzie sie jakis jelen/desperat, ktory jednak skusi sie na
    > te pol etatu?
    Nie musi byc zaraz jeleń czy desperat. Może być zwyczajnie ktoś chcący sobie
    dorobić.

    > - Ile mozna zarobic na takim stanowisku?
    To już wróżby. Ja mam tyle, że jestem zadowolony.

    > - Jesli pada pytanie, czy w tym czasie bede szukal innej pracy, to mam
    > klamac, czy byc szczerym?
    Ja bym powiedział, że takich pytań nie maja prawa zadawać i gówno im do
    tego.

    Czemu się tak boisz? Zatrudnij się rozpoznaj sprawę, okres wypowiedzenia
    będziesz miał w razie czego bardzo krótki (2 tygodnie) nie spodoba ci się,
    to wypowiadaj, na czas wypowiedzenia idziesz na zwolnienie i tyle.

    --
    Jotte