PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz pracy u konkurencji › Re: Zakaz pracy u konkurencji
    From: <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zakaz pracy u konkurencji
    Date: Wed, 6 Mar 2002 11:29:41 +0100

    > Odszkodowanie się należy i reguluje to Kodeks Pracy art. 101p2 §1 - 3
    >
    > Serwiz

    A po jakim czasie mozna sie starac o takie odszkodowanie. Dajmy pracowalem w
    jednej firmie, podpisalem wlasnie taka umowe ze niemoge pracowac u
    konkurencji a pozniej byly zwolnienia grupowe i mnie zwolnili. To bylo
    jakies trzy lata temu. czy mamjeszcze jakies szanse na odszkodowanie czy to
    jest ju znie aktualne?

    Pozdrawiam

    Molek