PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › Re: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania
    wyższego wykształcenia
    Date: Thu, 23 Feb 2006 00:07:38 +0100

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 23:42:58 +0100, yard napisał(a):

    > Dopłaty do magistrów już są. Nazywa się to darmowe studia.

    Nie istnieje coś takiego jak darmowe studia. Mogą być co najwyżej
    finansowane przez budżet państwa - czyli z pieniędzy podatników a więc
    przykładowo moich rodziców, a teraz również moich.

    > Moja propozycja jest inna. Powinno się odpracować darmowe studia.
    > Niestety jest za mało pracy, ale w służbie zrowia zaczyna brakować lekarzy i
    > pielęgniarek i tutaj można to jakoś rozwiązać.

    Jak odpracowywać? Przymusowo ? Już widzę wydajność i efekty takiej pracy.

    Studia powinny być płatne bez wyjątku dla wszystkich. Jednakże również dla
    wszystkich powinne być dostępne tanie i niskooprocentowane kredyty na wzór
    dzisiejszych kredytów studenckich, które pozwoliły by utrzymać się w czasie
    studiów. Kończysz studia, zaczynasz pracę - zaczynasz spłacać kredyt. Jeśli
    uciekasz za granicę - spłacają go Twoi żyranci.