PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy przed jej rozwiazaniem › Re: Wypowiedzenie umowy przed jej rozwiazaniem
  • Data: 2004-11-24 20:46:48
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy przed jej rozwiazaniem
    Od: "WojtekSz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziewczyna jestem:))))
    Przepraszam Panią ale nieco się rozpędziłem, więc wszystkich traktuję "per
    pan"
    > Niby zmieniam ale bede pracowac w innym miescie, tzn. w tym w ktorym
    > mieszkam. co to znaczy: probowac negocjowac zmiane pracy za porozumieniem
    > stron? Wiem, ze za porozumieniem tzn., ze sie dogadam z obecnym pracodawca
    > ale negocjowanie? Wyjasnij mi.
    Ma Pani kilka atutów i możliwości negocjowania (w najgorszym wypadku skończy
    się to tym, że Panią zwolnią - a chyba o to chodzi - tylko proszę się
    niestarać o dyscyplinarkę ;) ) - gdybym zerknął dokładniej w podpisaną przez
    Panią umowę wtedy dokładniej mógłbym podpowiedzieć kierunki negocjacji, ale
    najprostsza forma to najpierw spróbować się dogadać z pracodawcą, jeżeli to
    nie pomoże proszę spróbować prośby o podwyżkę, a także ponieważ się Pani
    przenosi do innego miasta również może Pani zarządać ekwiwalentu na dojazdy
    lub przeniesienia do filii w mieście do którego Pani się przenosi (muszę
    powiedzieć, że to najczęściej nie wychodzi dla pracodawcy i próbując pozbyć
    się kłopotów idzie na układ tzn. porozumienie stron - chyba że
    szefowi/szefowej naprawdę za wszelką cenę na Pani zależy - wtedy jest
    trudniej ;))
    Pozdrawiam:
    WojtekSz