PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a urlop? › Re: Wypowiedzenie a urlop?
  • Data: 2005-08-04 16:18:46
    Temat: Re: Wypowiedzenie a urlop?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-08-04, de4 <d...@a...pl> wrote:
    > Od 1 wrzesnia 2005 zaczynam prace w nowej firmie.W obecnym zakladzie pracuje
    > od 1 kwietnia 2005 (wczesniej nigdzie nie pracowalem) mam umowe na czas
    > okreslony 5 lat z 2 tyg. okresem wypowiedzenia. Mam w zwiazku z tym pytanie
    > co zrobic z przyslugujacym mi za ten okres pracy urlopem? Czy jest mozliwosc
    > przeniesienia urlopu do nastepnej firmy
    Nie.

    > czy tez musze go wykorzystac w obecnym zakladzie pracy?
    Tak. Lub dostać za niego ekwiwalent pieniężny.

    > Z jakim dniem jest mi korzystniej rozwiazac umowe z 31.08 czy tez z 01.09
    > w momencie kiedy musialbym wykorzystac urlop???
    Zawsze tak, aby w momencie podjęcia pracy u nowego pracodawcy nie mieć
    żadnych zobowiązań względem starego. Z tzw. urlopu zawsze mogą Cię ściągnąć.
    Albo po prostu 3 dni przed urlopem stwierdzą, że jednak będziesz im potrzebny
    i wolą Ci wypłacić ekwiwalent.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --