PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd integracyjny a prawo › Re: Wyjazd integracyjny a prawo
  • Data: 2010-03-18 21:40:33
    Temat: Re: Wyjazd integracyjny a prawo
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko do czasu. A jak się skończy, to jest to dla nich podwójna
    > katastrofa.

    Wszystko można widzieć od strony potencjalnie możliwych negatywów i
    pozytywów.

    Znacznie przyjemniej się żyje, kiedy można polegać na innych,
    identyfikować się z tym, co się robi i mogę cię zapewnić, że w wielu
    firmach na Świecie są takie możliwości i ludzie to naprawdę robią. Nawet
    w Polsce jest to coraz popularniejsze.

    Negatywne spojrzenie na życie i nadmierna ostrożność niekoniecznie wiele
    dają. Nieszczęścia i tak mogą się zdarzyć, zaradzić im może tak naprawdę
    tylko funkcjonująca wspólnota, także firmowa.

    W. Bicz