PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    From: "leszcz" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:30:09 +0100

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:43d7.000002bd.3ff1eaf5@newsgate.onet.pl...
    > I nie zniechęcaj się warszawiakami. Jak się dobrze urządzisz, to przez
    pierwsze
    > trzy lata nie spotkasz ani jednego :)
    >

    > No właśnie. Coraz rzadziej w Warszawie spotkać ..... warszawiaka :(
    > Ciekawi mnie, co warszawiacy mają robić poszukując pracy.
    > Wyjeżdżać na prowincję?

    Wiesz podejrzewam, ze wiekszosc tych osob, ktora teraz pracuje w stolicy z
    checia wrocilaby w rodzinne strony, gdyby tylko miala jakiekolwiek szanse na
    zatrudnienie. Tymczasem takich szans nie maja i to nie ich wina, ze tak
    jest. Dlatego wszyscy pchaja sie do tej "Ziemi Obiecanej" jaka teraz jest
    Warszawa.