PracaGrupypl.praca.dyskusjeWolne w dzień egzaminu › Re: Wolne w dzień egzaminu
  • Data: 2005-06-20 22:38:32
    Temat: Re: Wolne w dzień egzaminu
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (kiedys bylo, czy jest to nie wiem...)
    jest

    > jesli to pracodawca cie wyslal na
    > studia, to musi ci udzielic urlopu szkoleniowego w wymiarze (do
    znalezienia
    > w kodeksie pracy), jesli sam sie wyslales, to niestety twoj problem
    a dokładniej - jest coś takiego jak urlop szkolny (szkoleniowy), ale odnosi
    się on jedynie do pracowników którzy mają podpisaną umowę z pracodawcą o
    dokształcaniu (zreszta to się dodatkowo wiąże z możliwością
    współfinansowania przez pracodawcę kosztów nauki , dojazdu itp).

    Pracodawca może ci udzielic urlopu wypoczynkowego i/lub bezpłatnego. po to
    ma się swój wolny czas w pracy, żeby go wykorzystać zgodnie ze swoją
    potrzebą. można wyjechac na wakacje, można przestać w ogonkach w urzedach,
    mozna się uczyć. wolna wola

    Co do kodeksu pracy - najłatwiej jest samemu znaleźć i przeczytać
    odpowiednie przepisy.

    i ad. PS - tak, po złożeniu wniosku o urlop

    > --
    > Tomek

    gro