PracaGrupypl.praca.dyskusjeWartosc papierka w polsce i za granica (IT) › Re: Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)
    Date: Mon, 08 Jan 2007 10:43:21 +0100

    > A dlaczego zakladasz ze wszystkie szkoly prywatne sa gorszy niz jakies
    > polibudy czy uniwerki etc...?

    Ja bym wrecz powiedzial, ze szkoly prywatne sa z zalozenia lepsze, gdyz
    co z tego, ze delikwent bedzie umial np. rozwiazywac calki, skoro nie
    naucza go niczego z ekonomii itp.

    Ja osobiscie mialem kilka roznych przedmiotow z zakresu ekonomii,
    finansow, e-biznesu, psychologii i socjotechnik, co pozwolilo mi bardzo
    wiele zrozumiec - powiedzialbym wrecz, ze jakkolwiek nie nauczylem sie
    na studiach _prawie_ nic nowego z zakresu informatyki, to przedmioty
    poboczne uswiadomily mi, jak bardzo naiwne bylo moje myslenie dot. zycia
    zawodowego, ukladow w pracy itp. Nie zamienilbym takiej wiedzy na zadne
    calki, elektronike, czy cokolwiek, czego moglbym sie nauczyc na uczelni
    panstwowej.