PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop a kodeks pracy. › Re: Urlop a kodeks pracy.
  • Data: 2006-04-05 02:23:39
    Temat: Re: Urlop a kodeks pracy.
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Czuprynski napisal:

    >Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.p l> napisał w
    >wiadomości news:e0uh2p$3r2$1@news.dialog.net.p l...

    >Wiesz to są grupy dyskusyjne a nie kancelaria prawna. Mamy tutaj rozmawiac
    >a teksy w postaci "odpusć, chcesz komuś zaszkodzić" nie dają żadnego efektu.

    To nie jest grupa dyskusyjna o czyms oderwanym o rzeczywistosci, jak np. gry
    komputerowe, gdzie potencjalna szkoda wyrzadzona falszywa informacja jest
    niewielka. Ludzie naprawde stad czerpia wiedze na temat m.in. prawa pracy i
    potem ja wykorzystuja w realu. W takiej dziedzinie jak praca i prawo, skutki
    pokierowania sie falszywa informacja moga byc bardzo bolesne i miec mocny wplyw
    na czyjes zycie.

    Jakis czas temu przyszedles tu na grupe z reklamacjami, ze dalej szukasz pracy
    mimo udzielanego niegdys przez grupe poradnictwa. Nie bronie poradnictwa, bo to
    fakt, ze wszyscy tu amatorami jestesmy, ale jeszcze cos do niego doloze. Odkad
    tu niedawno zaczales znow pisac, kilka razy - ostatni raz w cytowanym poscie -
    wypowiedziales sie na temat, na ktory nie masz wiedzy, z nieprawdziwymi
    informacjami, olewasz potencjalna szkode, jaka to moze wyrzadzic, dziwisz sie,
    ze ktos protestuje... Taka postawa to totalny brak odpowiedzialnosci i moze to
    jest jedna z przyczyn Twoich problemow, jesli w realu jestes z tym tak
    ostetacyjny jak na grupach. Do tego - braki w kulturze osobistej.

    Kazdemu sie zdarza z niedoinformowania w dobrej wierze chlapnac cos
    nieprawdziwego, ale normalny czlowiek jest wtedy wdzieczny za sprostowanie, a
    jak sam wykryje swoj blad, to jak najszybciej go poprawia chcac zminimalizowac
    zmylenie, w jakie moze wprowadzic jego pechowy post.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl