PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop a kodeks pracy. › Re: Urlop a kodeks pracy.
  • Data: 2006-04-05 06:53:13
    Temat: Re: Urlop a kodeks pracy.
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:06040504233934@polnews.pl...

    > To nie jest grupa dyskusyjna o czyms oderwanym o rzeczywistosci, jak np.
    > gry
    > komputerowe, gdzie potencjalna szkoda wyrzadzona falszywa informacja jest
    > niewielka. Ludzie naprawde stad czerpia wiedze na temat m.in. prawa pracy
    > potem ja wykorzystuja w realu. W takiej dziedzinie jak praca i prawo,
    > skutki
    > pokierowania sie falszywa informacja moga byc bardzo bolesne i miec mocny
    > wplyw
    > na czyjes zycie.
    >
    > Jakis czas temu przyszedles tu na grupe z reklamacjami, ze dalej szukasz
> [...]

    Wcielilem wasze rady w zycie i szukam nadal pracy.
    Tak macie racje zaszkodziliscie mi piszą glupoty o mnie i o moich cv i lm.
    Dlatego zanim kogos skrytykujesz to pomyśl dwa razy a moze nawet trzy.
    Jak mialby one jakas wage to powinienem od raz znalezc prace.
    Dlatego zawsze bede wypowiadal sie i kazdemu mowil ze nalezy zawsze prawdy
    szukac we wlasnych doswiadczeniach.
    A jesli chodzi o doswiadczenie to mialem je 5 letnie na stanowisku
    kierowniczym, kierowalem 20 wspolpracownikami. I chyba cos o tym lepiej wiem
    niz ktos kto tylko czyta teorie lub tak jak wy bazuje na grupach
    dyskusjnych.
    Ja podaje fakty z wlasnego doswiadczenia oparte o wiedze i wiem ze URLOP
    JEST TWOIM PRAWEM A NIE OBOWIAZKIEM.