PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas nieokreslony - jak to obejść ? › Re: Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?
  • Data: 2005-11-27 09:14:51
    Temat: Re: Umowa na czas nieokreslony - jak to obejść ?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira w news:dmantj$hq8$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Jak pracodawcy się KP nie podoba, to znaczy że pracodawca
    > to kanciarz i menda, ale jak się KP pracownikowi nie podoba
    > to nagle to jednak KP zły.

    Nie bardzo rozumiem powyższe prawdę pisząc :-) Czy masz na myśli mnie? Nie
    przypominam sobie, abym uczestniczył w krucjacie przeciwko pracodawcom czy
    to pozostając bez pracy, czy tez pracując. Autor wątku... nie zauważyłem,
    aby on pisał o swoim pracodawcy, że jest taki i owaki. Więc o co chodzi? :-)

    pozdrawiam
    Greg