PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenie prywatne Niemcy - jak zrezygnowac › Re: Ubezpieczenie prywatne Niemcy - jak zrezygnowac
  • Data: 2002-08-09 12:04:39
    Temat: Re: Ubezpieczenie prywatne Niemcy - jak zrezygnowac
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm z ich punktu widzienia moze i mieli racje. W koncu niewielu wiaze sie
    > przed 35 :P

    Tak naprawde to teraz jest rzeczywiscie dla mnie taniej, ale za 2 tygodnie
    juz nie bedzie.
    A jesli chodzi o niefortunne porady moich "kolegow" z pracy to zabraklo mi
    jednej informacji. Nikt nie powiedzial mi ze nie moge zmienic ubezpieczenia.
    A to jest tu kluczowe. Niestety czlowiek czasem musi uczyc sie na wlasnych
    bledach. A Wy uczcie sie na moich :)

    Pozdro,
    Slawek