PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy[DŁUGIE-PEWNIE NIKT NIE PRZECZYTA]
  • Data: 2006-06-18 10:29:59
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy[DŁUGIE-PEWNIE NIKT NIE PRZECZYTA]
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    fkd wrote:

    > Większość ludzi czuje się lepiej jeśli nie ma w pobliżu nikogo
    > lepszego (lub znacząco lepszego) w jakiejkolwiek dziedzinie w
    > której mogliby się z nim porównać. Czują się wtedy ważniejsi.
    > A jeśli w otoczeniu jest osoba wyróżniająca się spośród innych
    > to zazwyczaj "dołuje" je nie samo zachowanie tej osoby (choć
    > oczywiście zależy to od osobowości tej osoby) ale sama jej
    > obecność.
    >
    > I wtedy się zaczyna ...

    A konczy sie jak w moim przypadku: "ma Pan dobre kontakty z
    pracownikami ale stosuje Pan autorskie rozwiazania, dzieki ktorym
    co prawda systemy dzialaja szybciej a ludzie pracuja wydajniej
    ale my dazymy do unifikacji" i koniec wspolpracy z adminem ...

    > Problem jest inny w moim przypadku, w powszechnym przekonaniu
    > sieciami zajmują się informatycy, a tak naprawdę znają się oni
    > na tym jak ja na programowaniu lub bazach danych, czyli kiepsko
    > (są oczywiście wyjątki wśród informatyków). W archiwom grupy
    > jest mój post na ten temat - chyba z jesieni ubiegłego roku.

    Tez uwazam, ze nazwa stanowiska "informatyk" jest najczesciej zle
    rozumiana i staralem sie zeby nazywano mnie administratorem sieci
    i systemow.

    > Trudno mi to wyjaśnić, obrazowo: nazywanie czarnego białym, i na
    > odwrót kiedy jest to "potrzebne" lub niesie korzyści. Oczywiście
    > jest to bardzo duże uproszczenie. Pojęcie stworzyłem kiedyś na
    > własne potrzeby :)

    Byc moze jak bym sie "skurwil" to bym zostal, tak mi powiedziano
    nieoficjalnie ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.