PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
  • Data: 2006-06-07 11:42:56
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    Od: "qwerty" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz przyklad z drugiej strony barykady: za kazdym razem kiedy
    > wysylalem odpowiedz na ogloszenie o pracy od nowa pisalem LM na _to_
    > konkretne stanowisko, do _tej_ wlasnie firmy. Czasami zajmowalo to
    > naprawde kilka godzin pracy: napisanie, przeczytanie, poprawki,
    > przeczytanie, nierzadko przestawianie szyku, znowu przeczytanie calosci.
    > Czesto urywalem nocy kilka godzin aby napisac cos naprawde niebanalnego,
    > tak od siebie, ale rownoczesnie nie koloryzowac za bardzo (; i oddac
    > rzeczywisty stan rzeczy. <ciach> Nigdy nie zdarzylo mi sie, abym otrzymal
> [...]

    zgadzam sie z keisho,
    poswiecajac zwsze duzo czasu pisanie LM, przygotowujac odpowiednie tresci w
    mailu na ogloszenie, robiac dodatkowe (jezeli jest wymog) pliki ze swoim
    portfolio, dopasowujac sie do ogloszen (zeby nie bylo ze pisali tak a zjawia
    sie koles co robi inaczej) ... odzew jest prawie zerowy...

    robote znajduje tez po znajomosci i jestem doceniany co mi poprawia psyche i
    zastanawiam sie - po co te rekrutacje z wymaganiami po ktorych nawet automat
    nie raczy odpisac "Dziekuje, za nadeslanie... "

    pozdr
    rr