PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefony w pracy › Re: Telefony w pracy
  • Data: 2002-06-20 09:19:07
    Temat: Re: Telefony w pracy
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pilocik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aeqofu$ivr$1@news.tpi.pl...

    > Proqadzę wraz ze wspólnikiem małą firmę usługową i zatrudniam oprócz
    tego
    > trzech pracowników.Dwóch z nich prowadzi po godzinach podobną
    działalność ,
    > na którą oczywiście wyraziłem zgodę.

    Nie mieści mi się w głowie.
    Finansujesz działalność konkurencyjną narażając na utratę potencjalnych
    korzyści
    swoich wspólników, jednego z pracowników i siebie ????
    Bo jak inaczej określić tolerowanie prowadzenia własnych,
    konkurencyjnych
    interesów w godzinach pracy za które płacisz?

    > Tylko proszę bez odpowiedzi typu - pracodawca wyzyskiwacz może robić
    co chce

    Że co ????

    Chester EM - lekko zszokowany