eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefony w pracy › Re: Telefony w pracy
  • Data: 2002-06-20 18:47:58
    Temat: Re: Telefony w pracy
    Od: "pilocik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wypowiedzenie zmieniajace z nowymi warunkami umow o prace - jesli to umowy
    o
    > prace.
    Witam ponownie.
    Następna garść szczegółów :
    Są zatrudnieni na umowę o pracę na czas nieokreślony.Zastanowię się jeszcze
    nad zwolnieniem choćby jednego z nich ale tu tkwi kolejny problem.
    Branża w której pracujemy jest dość specyficzna i na pewno nie zabraknie
    pracy i dla mnie i dla nich po godzinach .Nie mam nic przeciwko ich pracy po
    godzinach , choćby z tego powody że w części i komponenty potrzebne do pracy
    i tak zaopatrują się u mnie a to stanowi dla mnie główną podstawę
    działalności.
    A druga sprawa to to , że są bardzo dobrymi fachowcami i tu nie wystarczy
    jak pisał Kim 2 tygodnie na przyuczenie nowego pracownika a minimum pół roku
    , żeby coś tam kumał a do pełnej sprawności zawodowej potrzeba 2-3 lat.
    Gdyby nie to to już by wylecieli !!!
    Tak więc widzicie , że nie jest to sprawa prosta , jak np. kasjerka w
    markecie ( z całym szacunkiem dla kasjerek) , gdzie po kilku dniach pracuje
    .
    Fakt , że oni z tego też sobie zdawają sprawę i może to ich tak ośmieliło.

    Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak , że od dzis zabroniłem kategorycznie
    i ostatecznie wykonywania rozmów tak przychodzących jak i
    wychodzących.Widziałem , że dotarło do nich co się stało , gdyż bez jednego
    słowa przystali na te warunki bo alternatywą było OUT.

    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1