PracaGrupypl.praca.dyskusjeTe chore pracodawcow wymagania... › Re: Te chore pracodawcow wymagania...
  • Data: 2003-10-16 09:05:29
    Temat: Re: Te chore pracodawcow wymagania...
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiekszość umow które widziałem była zaczynała się mniej więcej tak
    > "Umowa zawarta dnia 10 wrześeń 2001 pomiędzy panem Jan Kowalski" co wcale
    > nie znaczy że nazwiska czy nazwy miesięcy nie podlegają deklinacji
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    W żargonie prawniczym w celu obrażenia i poniżenia przeciwnika bywa
    stosowana zamiana imienia z nazwiskiem (kolejnością) lub jego
    nieodmienianie;
    np. "Wtedy was, Kowalski Janie tam nie było!"
    np. "Świadek widział Andrzeja Kraus (albo lepiej: Kraus Andrzeja)
    kradnącego z kasy pieniądze."

    Pzdr: Catbert EHRM

    P.S.: Wszystkie wymienione wyżej osoby, imiona i nazwiska są czysto
    hipotetyczne a ewentualne podobieństwo i/lub zbieżność z istniejącymi
    osobami jest niezamierzona i przypadkowa. Zbieżność ta i/lub
    podobieństwo do ewentualnych kombinacji wymienionych w treści imion
    i/lub nazwisk powstała w wyniku losowego zaczerpnięcia z ogólnie
    dostępnej publikacji "Książka telefoniczna".
    Celem zapewnienia losowości i poprawności metodologicznej zachowano
    odstęp 100 stronicowy.Jako generator liczb pseudolosowych wykorzystano
    kalkulator inzynierski znanej firmy.
    Użycie wymienionych w treści imion i/lub nazwisk nie stanowi
    przetwarzania danych osobowych w rozumieniu ustawy.
    Użycie to nie stanowi również kopiowania w całości lub części cytowanej
    publikacji.
    W trakcie pisania tekstu nie ucierpiały żadne zwierzęta, z piszącym
    włącznie.