PracaGrupypl.praca.dyskusjeTRUDNY KLIENT - lekarz-rozmowa rekrutacyjna › Re: TRUDNY KLIENT - lekarz-rozmowa rekrutacyjna
    From: "tomek j" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TRUDNY KLIENT - lekarz-rozmowa rekrutacyjna
    Date: Thu, 17 Apr 2003 00:08:52 +0200

    > Może nie dosłowne ale:
    > 1. Powołać sie na publikacje w czasopismach medycznych (przygotowujesz sie
    > przed rozmowa) - cytaty z impaktowych czasopism robiąna lekarzach
    wrażenie.
    > 2. Jeżeli firma sprzedaje sprzęt - powiedzieć że najlepsze warunki szkolen
    > serwisu itp
    > 3. Wspomnieć o możliwości udziału w sponsoroanch konfrerencjach, nalepisj
    > takich poktórych dostaje si ecertyfikaty udziału - lekarze prowadzący
    > prywatne praktyki (np dentyści, ginekolodzy) uwielbiają wywieszać je w
    > poczekalini

> [...]

    tak właśnie odpowiedziałem, ale ich to nie zadowoliło, bo uznali
    ze wchodze na "sliski" temat i czy przypadkiem nie sugeruje
    ze lekarza mozna kupic.

    wiadomo jak pazerni sa lekarze i o "co chodzi"
    ale oni chcieli doslownie zebym odegral scenke
    jeden udawal lekarza a ja przedstawiciela

    i zrobili mi niezly cyrk. wiec dalej nie wiem
    co powiedziec przekraczajac drzwi u lekarza
    majac 30 sekund. co powiedziec "dosłownie"
    w pierwszej chwlili.wiadomo ze sie przedstawic
    i sprobowac zainteresowac lekarza jakims specyfikiem
    opisac jego cechy,dlaczego jest lepszy.

    ale jak to zrobic, kiedy "dupek" mowi zegnam Pana
    od drzwi ? bo tak sie zachowywal kolej od rekrutacji
    byl nieugiety, wiec pewnie sa jakies slowa "klucze"
    które by go zmiękczyły

    dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam Tomek