PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy za granicą na 2004 › Re: Szukam pracy za granicą na 2004
  • Data: 2003-07-07 10:29:10
    Temat: Re: Szukam pracy za granicą na 2004
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "born4july" <N...@S...onet.pl> wrote in message
    news:bebd45$a7j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > czego się dowiem z google jak sytuacja się zmienia z dnia na dzień i
    warunki
    > pracy też ??? ...Ja potrzebuje aktualnych komentarzy. Nie chcesz pomóc,
    nie
    > wtrącaj się. Jestem już pół roku bez pracy i nie mam poczucia humoru jeśli
    > chodzi o te sprawy.

    Z praca legalna to teraz raczej ciezko (zwlaszcza w UK) bo nie mamy
    paszportu UE (do maja 2004).
    Potem sytuacja moze sie zmieni i bedzie latwiej ale zycie to zweryfikuje ;-)

    Jestem w takiej samej sytuacji i tez szukam ale bez skutku, pracodawcy wola
    tych z paszportem UE a nie biednego Polaczka

    Powodzenia
    Janet