PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadczenie urlopowe › Re: Świadczenie urlopowe
  • Data: 2002-07-12 06:53:02
    Temat: Re: Świadczenie urlopowe
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    >Problem polega na tym, iż
    > mój pracodawca twierdzi, iż urlop od 5 sierpnia do 16 sierpnia to nie 14
    ale
    > 11 dni, po prostu nie wlicza weekendu przed urlopem i po urlopie. Aby
    uzyskać
    > owo świadczenie muszę wziąć urlop od 6 do 19, 19 to poniedziałek i wówczas
    > dwa weekendy w srodku urlopu zostaną wliczone i uzyskam prawo do
    świadczenia
    > urlopowego. Szkoda mi tego dnia urlopu, ale jeśli takie jest
    > rzeczywiście "przepis" to się dostosuję.

    Jak się pracodawca uprze, to lepiej z nim nie walczyć. Lepiej wykorzystaj tę
    sytuację i "wspaniałomyślnie" przyznaj rację szefowi. Twoja ocena jako osoby
    elastycznej i ugodowej u szefa wzrośnie, a Ty nic nie tracisz. No bo i w
    jednym i drugim przypadku tracisz tylko 9 dni urlopu.
    A ponadto pomyśl, że ten drugi wariant tak naprawdę jest lepszy. No bo
    łatwiej jest pójść w poniedziałek do pracy, kiedy wiesz, że to jest Twój
    jedyny dzień pracy w tygodniu. A jak wrócisz z urlopu, to ze względu na
    wolny 19 sierpnia będziesz miała bliżej do piątku , bo tylko 4 dni :-)

    Wszystko jest kwestią nastawienia :-)

    Rafał