PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-25 06:27:53
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kyniu [Tue, 25 Jan 2005 02:25:05 +0100]:

    > konsumenci ktorzy tez na co dzien sa pracownikami, maja
    > w nosie to ze pracownicy hipermarketow sa wykorzystywani.

    Nie przesadzasz troche? Musialabym chodzic nago i zywic sie
    tylko roslinkami z ogrodka popijajac woda ze studni glebinowej
    gdybym miala przestac kupowac wszystkie towary i uslugi przy
    tworzeniu/sprzedazy ktorych ktos kogos wykorzystuje.

    Fakt, byloby milo gdyby sukinkoty bankrutowaly, ale pokaz mi
    jakas alternatywe? Nie dla mnie osobiscie, dla tych tysiecy
    ludzi ktorym pieniedzy w portfelu nie przybedzie jak jednym
    rzutem przerzuca sie na kioski osiedlowe, natomiast ceny im
    podskocza i dzieciaki zaczna ryczec ze nie ma na czekolade.

    Kira