PracaGrupypl.praca.dyskusjeSoftware developer w Holandii ? › Re: Software developer w Holandii ?
  • Data: 2002-05-31 18:23:51
    Temat: Re: Software developer w Holandii ?
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy IT manager z Holandi pytal sie mnie ostatnio czy nie zmienilbym
    wstretnych ( ? ) Niemiec na Holandie.
    Maja calkiem niezle ssanie na specjalistow, w przeciwienistwie do Niemiec
    nie odczuwaja specjalnie recesji.
    A poza tym zawsze jest tam co zajarac :) Ale jak mialbym mowic na dzin
    dobry huj mojhe to podziekowalem :)

    Pozdr.
    Beny