PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚciemnione cv › Re: Ściemnione cv
  • Data: 2006-07-11 21:59:17
    Temat: Re: Ściemnione cv
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jaga wrote:

    > hahahhahah
    > Cóż za wyrafinowana odpowiedź, ten to dopiero musi ściemniać -
    > jeśli tak skonstruowałeś ogłoszenie o pracę to ja nie mam więcej
    > pytań.

    Do niedawna sledzilem przez dlugi czas poniedzialkowa wybiorcza w
    sprawie pracy i nic. Spotykam sasiadke z bloku i ona mowi, ze w
    jej firmie potrzebuja informatyka, daja juz ogloszenie ktorys
    kolejny raz i nikt sie nie zglasza. Pytam moze ja sie zglosze?
    Tylko niech mi Pani powie co jest do roboty i za ile? Jak
    powiedziala to stwierdzilem, ze wiem dlaczego nikt sie nie
    zglosil i niech nie liczy, ze za 1000 zlotych bedzie miala
    administratora sieci, helpdesk, administratora baz danych,
    webmastera i grafika w jednym :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.