PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚciemnione cv › Re: Ściemnione cv
  • Data: 2006-07-13 07:23:38
    Temat: Re: Ściemnione cv
    Od: herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M Kuć wrote:

    > Widzisz, to są rzeczy względne. Co to znaczt ciekawa praca?
    > Zajżałem do kilku Waszych ogłoszeń - PHP i technologie okołopehapowe.
    > Oczywiście dla jednego to jest ciekawe, ale dla kogoś zupełnie
    > innego nie, i nawet rzut beretem do wiatracznej nie będzie zachęcał.

    Ale to wszystko jest kawa na ławę w ogłoszeniu, jest pełna informacja o
    stanowisku i nawet info o dojeździe do pracy, więc każdy aplikant może
    sobie sam ocenić czy dla niego praca jest ciekawa na poziomie czytania
    ogłoszenia, nie rozumiem tylko jak można napisać wszystko po kolei co jest
    w ogłoszeniu że się umie i nie mieć zielonego pojęcia o tym, jak i chwalić
    się technologią poznaną w poprzedniej pracy(i pracować na niej 2 lata) i
    również nie znać podstawowych jej zagadnień.