PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzut moneta ? › Re: Rzut moneta ?
    From: m...@l...localdomain
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzut moneta ?
    Date: Mon, 15 Mar 2004 06:20:00 +0000 (UTC)

    In article <c32nkv$64u$1@nemesis.news.tpi.pl>, leszczyk wrote:
    > Mam spory problem. Otoz szukalem pracy przez kilkanascie tygodni i nic, a
    > teraz prawie w tym samym czasie dostalem dwie oferty. Praca na podobnych
    > stanowiskach, oferuja podobne wynagrodzenie. Jedna firma zatrudnia ok. 50
    > osob, druga jest mniejsza i pracuje w niej tylko kilka osob. W tej mniejszej
    > prawie wszystko juz zostalo dogadane, choc umowy jeszcze nie podpisalem, ale
    > we wtorek mam to zrobic. W tej wiekszej firmie konczy sie proces rekrutacji,
    > jestem w scisles czolowce i widze, ze mocno sie mna interesuja i mam bardzo
> [...]

    Ja bylem w takiej sytuacji... no i pukico podpisuj umowe
    i zaczynaj prace!!!

    Jak rozumiem z tej duzej firmy sytuacja sie wyjasni lada dzien,
    wiec jak ci zaproponuja to podpisuj umowe z duza firma!

    Wtedy w tej malej mowisz ze nie chcesz juz tu pracowac
    i jutro nie przyjdziesz do pracy... pracujesz kilka dni w niej
    i swiadectwo pracy masz w... bo i tak nie wplywa ono na ciaglosc
    zatrudnienia... i pytasz jak rozwiazujemy umowe dzrzemy papiery,
    czy formalnie za porozumieniem od jutra... ewentualnie jak
    w tak krotkim okresie czasu sie na Tobie poznaja i bedzie
    im zalezalo to mozesz zawsze powiedziec ze pensja razy dwa i zostajesz
    choc jest ryzyko ze po tym numerze za trzy miesiace Cie zwolnia...

    Trzeba zdac sobie sprawe ze z praca jest ciezko..ale To Ty dla
    pracodawcy jestes fachowcem i skarbem dzieki czemu nabijasz
    pieniadze akcjonariuszom... biznes is biznes !!!