PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzut moneta ? › Re: Rzut moneta ?
  • Data: 2004-03-14 23:27:23
    Temat: Re: Rzut moneta ?
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leszczyk" <l...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c32nkv$64u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > podobna sytuacje w zyciu? Bo ja juz nie wiem co zrobic? Podzielcie sie
    swoim doswiadczeniem z takich sytuacji, bo chyba pozostal mi tylko rzut
    moneta,
    > orzel albo reszka :)))

    85% to mniej niż 100%. A co zrobisz, jak duża firma powie: było nam miło,
    ale niestety wybraliśmy kogoś innego? Poza tym sam piszesz, ze praca
    _pewnie_ lepsza. A male firmy tez potrafia niezle rozwinac skrzydla.

    Z obserwacji wiem, ze w wiekszych firmach jest wieksza rotacja pracownikow,
    ale nie wiem, czy 50 osob to rzeczywiscie wieksza firma;)

    A jesli praca identyczna i kasa ta sama, to zastanow sie, do ktorej masz
    lepszy dojazd (wbrew pozorom, to bardzo wazne;)

    Pzdr,
    Aga