PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy"za porozumieniem stron" › Re: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
  • Data: 2002-09-30 08:27:28
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy jak będę chodził na "interview" to mam mówić o powodach
    > odejścia z firmy, czy nie.
    > Pracodawca może uważać, że jestem słaby psychiczne.
    > Czy możecie coś poradzić?
    > Co mam mówić, może coś naściemniać?
    >
    > Rafal

    Standardowa sciema wygląda tak:
    1. W poprzednim miejscu pracy osiągnąłem już wszystko, co mogłem osiągnąć
    2. Nie miałem szans się rozwijać
    3. Tamta praca mnie ograniczała
    4. Szef nie posyłał mnie na szkolenia, bo ciupił na kasie itp.
    Chodzi generalnie o to, żebyś pokazał, że byłes za dobry jak na tamtą firmę.

    Powodzenia
    Jakub Z.