PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy"za porozumieniem stron" › Re: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
  • Data: 2002-09-30 11:50:42
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an9b0f$l6v$3@news.onet.pl...

    > Mówić prawdę. Umiejętna analiza problemu + próby znalezienia wyjścia to
    > dobra cecha. I finalne rozwiązanie satysfakcjonujące obydwie strony.
    >
    > --
    Nie zgodzę się z tobą. Wielokrotnie, szukając pracy, byłem pytany o motywy
    starania się o pracę akurat w tej firmie, plany na przyszłość,
    doświadczenie, powody odejścia z poprzedniej firmy itp. Odpowiadałem
    szczerze sądząc, że szczerość jest dla pracodawcy istotna. Niestety, myliłem
    się. Na rozmowie pracodawca tak naprawdę dopiero cię poznaje, więc nie ma
    możliwości sprawdzenia, czy mówisz prawdę, czy ściemniasz.

    Jakub