PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy a dni wolne ? › Re: Rozwiązanie umowy a dni wolne ?
  • Data: 2005-03-03 14:30:11
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy a dni wolne ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Nikiel ;-) napisał(a):

    > hehe, to twoja HO się myli:

    Znaczy się w '99 mnie przerobili na dwa dni wolnego ? A żeby ich...

    > http://prawopracy.fr.pl/2.php

    <cytat>
    Wykorzystanie informacji zawartych w niniejszym serwisie nie może być
    źródłem jakichkolwiek roszczeń w stosunku do twórców serwisu.
    W szczególności w przypadku poniesienia przez użytkownika szkody wskutek
    pojawienia się w serwisie informacji obarczonych błędem, użytkownik nie
    może domagać się naprawienia szkody od twórców serwisu.
    </cytat>

    > Sprawdź w poprzednich wersjach KP.

    Nie omieszkam :)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::