PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozpoczęcie własnej działalności gospodarczej › Re: Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
  • Data: 2003-05-27 16:57:35
    Temat: Re: Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Moje drugie Ja" <l...@i...pl> wrote in message
    news:bb052t$644$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > :)))
    > Wybacz, ale chyba w życiu, na oczy takiego programu nie wiedziałeś

    Wybaczam. Od lat korzystam z Turbo Księgi autorstwa firmy Reset2.

    > Po za tym jeśli ktoś nie ma choćby elementarnego pojecia o rachunkowości i
    > obowiązujących przepisach to te 300 zł za program bedzie wyrzucone w błoto

    Jeśli ktoś nie ma choćby elementarnego pojecia o rachunkowości i
    obowiązujących przepisach, to prędzej czy później umoczy zapominając o
    terminie albo opłacając zbyt mało czegokolwiek. I skończy się przygoda z
    "prowadzaniem" działalności, tu się trzeba pilnować. A ryczałt czy zasady
    uproszczone są naprawdę do objęcia rozumem.

    > Oczywiście, można sie tego nauczyć, ale kto w tym czasie bedzie prowadził
    > działalnośc twojej firmy?

    Myślę, że kolejność powinna być odwrotna. Najpierw patrzymy, co się z czym
    je, potem podejmujemy kroki w kierunku.

    Tomek Z.