PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna po angielsku. › Re: Rozmowa kwalifikacyjna po angielsku.
  • Data: 2006-02-19 17:05:22
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna po angielsku.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy na rozmowie w ang. zadawane były ogólne, czy bardziej merytoryczne?
    > Jestem inżynierem automatykiem i jak do tej pory nie spotkałem się z
    > pytaniami merytorycznymi po ang. Jakie są Wasze doświadczenia?

    Miałem rozmowę w polskim oddziale firmy fińskiej. Na rozmowę pofatygował się
    sam pan prezes z Finlandii.

    Pytania jakie padały:

    Czy wiem czym zajmuje się firma
    Czy wiem na czym polegac ma moja praca.
    Czym sie do tej pory zajmowałem.
    czy posiadam wiedzę z zakresu...(tu mniej lub bardziej szczegółowy zakres
    zwiazany z działalnościa firmy)
    Czy mam rodzinę itp
    --
    Jackare