PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: o sposobie dyskusji › Re: Re: o sposobie dyskusji
  • Data: 2003-07-24 00:19:08
    Temat: Re: Re: o sposobie dyskusji
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2fzkw51mn.fsf@pierdol.ninka.net...
> [...]
    z relacji Maxa Kolonko :)) oraz roznych innych reportazy/filmow
    dokumentalnych o jakichs tam wydazeniach w Stanach. Napisz tez co Cie tak
    szokuje. Byle nie w formie "tu ludzie sa tacy inni, tacy fajni, nie to co u
    nas" :))
    tylko stylem. Poglady mam podobne do Ciebie i Amry (w szczegolnosci do
    Amry).

    > le to juz raczej na priv, bo i temat szeroki i grupa nie bardzo od
    > tego.

    Dlaczego?Mały off-topic się przyda. A zainteresowanych jest więcej.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki