eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeRABEN Specjalista ds obsługi klienta transportu krajowego? › Re: RABEN Specjalista ds obsługi klienta transportu krajowego?
  • Data: 2007-02-15 19:44:08
    Temat: Re: RABEN Specjalista ds obsługi klienta transportu krajowego?
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    agniecha <a...@p...fm> napisał(a):

    > Ciekawa jestem jakie opinie macie na temat pracy w tej firmie. Do tej
    > pory naczyta=B3am si=EA wielu niezbyt pochlebnych informacji, a dosta=B3am
    > ofert=EA na stanowisko specjalisty ds. klienta transportu krajowego.

    Z tego co slyszalem to kokosow tam nie zbijesz, i najpewniej nauzerasz sie
    niezle, ale za to jezeli nie masz doswiadczenia, to wlasnie masz okazje je
    zdobyc, posiedziec troche w firmie i pojsc tam gdzie przynajmniej zaplaca
    lepiej. :) Jezeli w tej chwili nic nie wiesz, to firma jezeli decyduje sie
    Ciebie zatrudnic musi przeciez jakos Cie przygotowac do wykonywania takiej a
    nie innej pracy, czyli po prostu przeszkolic. Slyszalem tez opinie ze Raben
    jest dobrym miejscem na rozpoczecie pracy w branzy transportowej, ze wzgledu
    na calkiem niezly pakiet szkolen wlasnie.

    Pzdr, CDD

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1