PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do pracodawców › Re: Pytanie do pracodawców
  • Data: 2004-11-16 11:28:13
    Temat: Re: Pytanie do pracodawców
    Od: "wistocie" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czemu pytasz o takie oczywiste rzeczy?
    > Przecież ty tez nie zapłacisz mi za chleb kilogramowy 10 zł, jeżeli możesz
    > bez wysiłku kupić za 2,80 zł.
    >

    > vertret

    No tak, ale mniemam ze vertret to nie pracodawca, a chlebodawca.

    Tutaj zalezy od tego jaka dzialanosc prowadzi pracodawca. Jezeli prowadzi
    biznes, ktory polega na sortowaniu pustych butelek do odzysku surowca lub
    przebieranie marchewek (dla czepialskich przykłady dosyc metaforyczne)to,
    oczywiscie mozna zastosowac podejscie ala VERTET. Przy bardziej wyszukanych
    zajeciach takie podejscie jest bardzo krotkofalowe i w dluzszej perspektywie
    skazane na niepopowodzenie.
    Wydaje mi sie jednak ze tutaj na grupie nie znajdziesz takich pracodawcow.

    wistocie pozdrawia.