PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedterminowe rozwiazanie umowy o prace? › Re: Przedterminowe rozwiazanie umowy o prace?
  • Data: 2004-04-19 22:48:07
    Temat: Re: Przedterminowe rozwiazanie umowy o prace?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 20 Apr 2004 00:05:22 +0200, "pocahontas"

    >przed uplywajacym w umowie terminem. Jak to wyglada z prawnego punktu
    >widzenia? Moge cos takeigo zrobic? Czy nalezy mi sie wtedy jakias zaplata (w
    >calosci lub czesciowo)?

    pl.soc.paranauki - jak nie podasz treści umowy, to tylko tam uzyskasz
    pomoc na tak zadane pytanie.
    A co do nieuregulowanych w umowie warunków to kłania się cały KC.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 Aktualność prawa w Polsce występuje w okresie przejściowym