PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawicielstwo i akwizycja.... › Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
  • Data: 2002-11-19 10:50:37
    Temat: Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
    Od: Bozo <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rybinka wrote:
    > Synonimów jest więcej, ale nie chce mi się pisać. Można by stworzyć mały
    > słownik........

    Bawiłem się kiedyś listą, na którą wpisywałem odpowiedniki słowa
    "akwizytor", jednak gdy przekroczyła ona 50 pozycji dałem sobie spokój.
    Najbardziej utkwiło mi w pamięci określenie "van seller". Siedzę ogłupiały,
    myślę - kurcze pieczone, przecież to jest KOMIWOJAŻER. I od razu przed
    oczami Linda z Jańcia Wodnika =)

    P.S. (wiem że k. sprzedaje towar, ale skojarzenie wg schematu:
    sprzedać/wcisnąć bubel->w drogę do innego miejsca)