PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawicielstwo i akwizycja.... › Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
  • Data: 2002-11-18 15:44:32
    Temat: Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya ..:: MaGuArD ::..! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Mam pytanie dlaczego coraz częściej pracodawcy akwizycję zamiast
    > nazywać po imieniu nazywają przedstawicielstwem?

    Akwizytor ma juz tak pejoratywne znaczenie, ze maskuje sie go takimi
    wymyslami, ze az smiech bierze, np. konsultant, albo pracownik biura
    obslugi klienta (oczywiscie ta osoba jest tym biurem :).

    > Akwizytor to osoba która zarabia
    > jedynie na sprzedaży produktu, jej celem nie jest tworzenie marki, a
    > jedynie (tylko i wyłącznie) sprzedaż produktu. Czy nasi pracodawcy nie
    > rozumieją takiej różnicy?

    Nie dorosli jeszcze i tyle.

    > Przecież jak ktoś szuka pracy jako
    > przedstawiciel nigdy nie zgodzi się na akwizycje.

    Niestety teraz sporo ludzi nie ma wyboru i bierze cokolwiek.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl