PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukana › Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Date: Wed, 11 Aug 2004 20:24:35 +0200

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 13:10:55 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 12:51:42 +0200]:

    > Sadze ze nie jest Ci to potrzebne. Prezentujac sie tu jako
    > pieniacz probujacy dyktowac innym co maja robic ze swoimi
    > jakby nie patrzec zabawkami i forsujacy swoja opinie za
    > pomoca bicia piany i w ostatecznosci produkowania durnych
    > tekstow -- na pewno zacheciles juz cala mase pracodawcow
    > do zatrudnienia Ciebie.
    >
    > W koncu nic tak nie ozywia firmy jak ktos taki jak Ty.
    >
    > Dla mnie koniec watku, chyba ze pojawia sie MERYTORYCZNE
    > uwagi i propozycje.

    Droga Nahiu.
    Moja merytoryczna uwaga jest to, ze moderowanie ppo jest rownie
    uzasadnione jak moderowanie pps. Jesli nie jestes w stanie sama tego
    dostrzec i potzrebujesz wylacznie usankcjonowanych wytycznych.....
    Milo mi, ze oceniasz, ze bylem w stanie zniechecic przy pomocy usenetu
    masy pracodawcow do zatrudnienia mnie, bo oznacza to, ze biorac pod uwage
    statystyke jeszcze wieksza ilosc pracodawcow majacych potrzebe
    zatrudnienia takiego pracownika jak ja oczekuje mnie poza usenetem.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##