PracaGrupypl.praca.dyskusjePraktyka w marketingu / Wrocław › Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
  • Data: 2003-08-16 21:58:16
    Temat: Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agencja marketingowa" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakbym napisał, że za praktykę oferujemy 1500 złotych moglibyście mi
    wierzyć
    > dokładnie tak samo.

    "Jesteśmy grupą ekspertów reprezentujących różne dziedziny aktywności
    marketingowej. Wywodzimy się z jednej firmy, w której przez 2 lata
    tworzyliśmy
    odnoszący sukcesy zespół marketingu."
    Wygladacie na mlodziutka firma krzak, ktorej nie stac na telemarketera po 5
    zl na godzine.
    Nie wiem, czy bezplatny staz z takiej firmy to jest cos, co podniesie
    wartosc CV stazysty.

    Jesli natomiast kandydaci moga liczyc na jakies korzysci finansowe, to
    powinnisci ezaznaczyc w ofercie, ze wynagrodzenie czysto prowizyjne od
    zawartych kontraktow czy inne zasady przedstawiane zaakceptowanym
    kandydatom...."brak "wypłaty" nie oznacza zupełnego braku korzyści.
    Zapewniam, że nie oznacza to szerokiego uśmiechu i uścisku dłoni prezesa"
    :))))))