PracaGrupypl.praca.dyskusjePraktyka w marketingu / Wrocław › Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
  • Data: 2003-08-18 21:44:01
    Temat: Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agencja marketingowa napisał:

> [...]

    Nie należę do osób, które wytykają ludziom błędy ortograficzne na grupie
    [sam je też popełniam], ale nie zdzierżyłem. Jak rozumiem, przez te 2
    lata zajmowaliście się nie tylko malowaniem srajtaśmy w szlaczek, ale
    też komunikacją z klientami oraz pisaniem opracowań? Otóż i diagnoza:

    1. Brak pełnej interakcji z otoczeniem, czyli niezdolność do
    zrozumienia, co klient chce od Firmy - na podstawie ponownego walnięcia
    słowa "chumoru".

    > chumoru

    2. Brak odpowiedniej staranności w komunikacji pisemnej z klientami, co
    może dowodzić, że albo branża marketingowa tak nisko stoi, albo że tych
    opracowań było śmiesznie mało.

    > zgoszkniałych.

    Flyer