PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 16:27:56
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości
    news:op.vbrzb8h3bp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    >Tak sobie czytam te wywody "1" "2" strony, a moze wiecej... I dochodze do
    wniosku, ze w PL jest jeszcze calkiem dobrze, jesli chodzi o zasob ludzi
    do pracy.

    Zaczyna się... Zobacz, gdzie problem dryfuje (z Twoją też pomocą) -
    "burakom w d.. się poprzewracało żeby jeszcze ilości stron wymagać, JA
    napiszę tyle, ile chcę, a tak w ogóle za chwilę będziecie mnie błagać albo
    i to nie, bo wyjadę i wtedy możecie mnie pocałować". Kwestia "czy 1 strona
    wystarczy" zaczyna ustępować kwestii "A właściwie dlaczego 1 strona",
    "Odrzucacie wartościowych ludzi przez to" (jakby z licznych innych powodów
    się to nie działo). Nikt jakoś nie pyta "a dlaczego by nie?". Czołowy
    mieszacz w tej dyskusji też jednak na wszelki wypadek skrócił swoje CV...

    >Mysle, ze niebawem skonczy sie "kryzys" na Zachodzie, i zacznie sie znowu
    wzrost gosp. - wtedy powroci normalnosc, gdy masa ludzi na nowo wyjedze z
    PL. Kwestia "1-2 "lat ;-) Ciekawe, co wtedy powiedza madrale, ktorzy
    uwazaja dzisiaj, ze mozna wybrzydzac i odrzucac cv wieksze niz 1 strona.=

    - a co Cię boli, co powiedzą "mądrale"? Najwyżej sobie padną, dla Ciebie
    żadna różnica
    - ludzie, którzy ze wszystkim mają problem, będą go też mieli na Zachodzie
    :)
    - u nas to już jest systemowo rozwiązane, żeby zawsze się ktoś znalazł do
    pracy i przez kilkanaście lat to się nie zmieni

    e.