PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-27 14:42:10
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 27, 11:53 am, WOJSAL <w...@N...pl> wrote:

    > coraz mniej programistów (tych zastepują dewelołperzy)

    No, to akurat moja działka, więc mogę stwierdzić, że upowszechnienie
    terminu "developer" jest *czasami* uzasadnione. To taki worek na
    programistów, autorów HTML+CSS (które nie są językami programowania)
    będących jednocześnie "łebmasterami", czy wszystkich innych, którzy
    dłubią przy produkcji oprogramowania ale nie zajmują się pisaniem kodu
    wykonywalnego.

    --
    mihau