PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w godzinach nadliczbowych kiedy to przesada? › Re: Praca w godzinach nadliczbowych kiedy to przesada?
  • Data: 2006-02-20 18:08:04
    Temat: Re: Praca w godzinach nadliczbowych kiedy to przesada?
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Feb 2006 22:40:02 +0100, gromax napisał(a):

    > abstrahując od tego konkretnie przepisu, odpowiedz sobie na pytanie co ma
    > charakter trwały i powtarzalny? sytuacja w którym konkretne zdarzenie
    > występuje w 99% przypadków czy też w 10%?
    > i dalej - jeżeli coś występuje w każdym tygodniu/miesiącu/kwartale w sposób
    > ciągły jest sytuacją powtarzalną czy też nie?
    >
    > no i na koniec kwestia zasadnicza - kwestia rozumianych przez ciebie
    > nadgodzin to np. 1/2 godziny dziennie (czyli 106% normy czasu) czy też może
    > 4 godziny dziennie (czyli 150% normy czasu)

    w mojej firmie wyglada to tak ze to jest 1 lub max 2 godz nadgodzin tylko
    ze jesli sytuacja ciagnie sie przez miesiac to praktycznie caly czas
    spedzam w firmie a NIEMAM OCHOTY NA PRZYMUSOWE NADGODZINY co mozna zrobic w
    takiej sytuacji kiedy prawo okresla to dosc nieprecyzyjnie (co oznacza
    niemogą byc stałym elementem wykonywanej pracy??)
    Jest to praca zmianowa dzienny normalny czas pracy to 8 godzin + nadgodziny
    przymusowe, umowa stała o prace, jest to trudna sytuacja firmy ale nie moze
    ona wystepowac nonstop gdyz swiadczy o niezaradnosci pracodawcy dodam ze
    chodzi o bardzo dużą firme
    --
    Pozdrawiam Tomek