PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Dubaju, co wy na to? › Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
  • Data: 2005-10-25 23:55:30
    Temat: Re: Praca w Dubaju, co wy na to?
    Od: Lukasz Sczygiel <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamal Badran" <kamal [at] lebjazz.net> wrote:

    > Co powiedzielibyscie na oferte pracy w krajach jak Dubaj, Qatar czy
    > Bahrain? Jestem konsultantem i ostatnio sie klient z tych krajow ze mna
    > skontaktowal. Mysli o zatrudnieniu w markowych sklepach (które istnieja
    > równiez w Polsce, nazw nie podam z przyczyn oczywistych) mlodych polaków z
    > wyksztalceniem srednim.
    > Pensja oczywiscie do uzgodnienia, dodatkowo kandydat dostaje pieniadze na
    > mieszkanie, wyzywienie i transport.

    A w jakich granicach te finanse? Interesuje mnie nie to ile dostalbym, ale
    ile mogl bym odlozyc. No i czy mozna zabrac zone.

    > Czy ktos z was by sie skusil na 2 letni kontrakt w krajach zatoki
    > perskiej? Wiedzac ze firma jest znana i miedzynarodowa, istnieje mozliwosc
    > awansu.

    np. ja

    Mysle ze gdyby dobrze przeporwadzic rekrutacje w polsce i jasno wyrazic
    warunki to znalazlo by sie wielu chetnych.
    Jako bezpiecznik-a mozna uzyc umowy w stylu: zaplacimy ci za przelot i
    pierwsze 3 wyplaty beda malutkie ale jak bedziesz pracowal dobrze te 3
    miesiace to podpiszesz kontrakt na 2 nastepne lata a my nadplacimy ci te 3
    miesiace...
    To, lub podobne powinno odsiac nawiedzonych co to baki zbijac lubia zamiast
    pracowac...

    --
    Lukasz Sczygiel