PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine › Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
  • Data: 2003-07-10 11:44:29
    Temat: Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:1vgqin53x9opq.dlg@maqmba.company.com...
    > On Thu, 10 Jul 2003 08:37:35 +0200, Rafał wrote:

    [..]
    > Rynek jest zepsuty przeciągającym się kryzysem i naprawdę nie warto
    > oczekiwać niebotycznych kwot wynagrodzenia, bo po prostu można się
    boleśnie
    > zawieść kiedy okaże się, że nasza praca jest dziś warta 4x mniej niż 2
    lata
    > temu mimo, iż dziś jesteśmy o niebo lepsi niż 2 lata temu ;-).

    Rynek nie jest zepsuty przez przeciągającą się recesję a przez
    "informatyków" wyuczonych na czasopismach typu "Komputer Świat". Wiedzą jak
    złożyć komputer i zainstalować windę. Mamusia albo tatuś chwalą się jakiego
    to zdolnego syna mają.Potem okazuje się, że taki fachowiec łącząc dwa
    komputery z W98 w sieć instaluje wszystkie dostępne na płytce instalacyjnej
    protokoły sieciowe (Zgroza. Sam widziałem.).

    > Ja stosuję przy zleceniach swoistą stawkę progresywną - im większe
    zlecenie
    > (docelowo - większe pieniądze) tym niższa stawka godzinowa - i tak wyjdę
    na
    > swoje, a firma ma poczucie, że mniej wydaje na usługę.

    I tak powinno być. Typowe warunki. Kupujesz więcej - płacisz mniej za jedną
    jednostkę.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki