PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine › Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
  • Data: 2003-07-10 14:27:51
    Temat: Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
    Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    babla wrote:

    > Jeszcze kilka lat temu oficjlana stawka bylo 50 PLN/h za serwis podstawowy
    > (nie specjalistyczny) ale czasy sie zmienily i cenniki rowniez ;o)

    To nie czasy się zmieniły i cenniki, ale ludzie. Po prostu przybyło n ludzi,
    co się naczytali jakichś światów, czy hipów i wydaje im się nie wiadomo co.
    Nic dziwnego, że tak jest, skoro pracodawcom łatwiej i taniej poszukać wśród
    znajomków kogoś kto się naumiał (ma w domu kompute!!!).
    Owszem, z czasem z 1/1000 000 000 takich nabytków może wyjść ktoś z umysłem
    informatyka... Tylko pytanie, ile rzeczy skopie nim się nauczy?

    A swoją wiedzę - warto cenić.

    Pozdrawiam
    Rafał
    --